Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Lotta Lindgren - 16 juni 2010 19:14

HEj hej !!

 

Då var man tillbaka efter en härlig vecka i ayia napa Cypern..

Det klassiska stället att åka till och kanske inte det jag och Rolle brukar ta, MEN vi hade jättetrevligt!!!

 

Haft en slapp sol och badvecka och det behövdes verkligen !!

Bodde på ett stort familjehotell med typ 2000 barn i poolen..

Det var ett jättefint hotell som låg i centrum,men det kändes som man bodde avskilt eftersom de hade en massa grönska på området.

 

 

  

 

  

 

Visst ser det mysigt ut??

 

Annars har vi inte gjort så mycket annat än att vi ätit druckit solat och badat mest hela dagarna.

Min kropp älskar solen, tyvärr inte huden och den visade det med soleksem över hela kroppen...

Yummmmieee!!!

 

Men ni ska få se en bild på min OTROLIGT vackra och vältränade man!!

 

  

 

Mmmmmmmmm  

Älskar honom av hela mitt hjärta!!!

Synd att han inte har en fru som matchar honom kroppsligt..

 

Gud, vad massa barer det finns där nere.

Ungdomar som är sååå fulla att de inte vet vad som är bak och fram, egentligen hemskt att se, men samtidigt är det ganska kul att sitta och kolla på dem när de springer runt.

Vi satt på olika barer på kvällarna och kollade när inkastarna ivrigt försökte få in fulla tjejer och killar för att få dem att dricka lite till och betala för mycket för sina drinkar..

Vi drack faktiskt de godaste Mojitos vi testat.
!!!MUMS!!!

 

 

  

MUMS!!!

 

Nu ska man komma in i vardagen igen och imorgon kommer min kära Marie...

På lördag är det prinsessbröllop och det ska jag kolla på med my beloved Martina och min systeryster..

 

Blir en kul vecka då min lillasyster och hennes husband kommer ner på fredag.. Synd bara att man ska till sjukhuset nästa vecka också!

 

Nu ska jag kela med mina älskade bebbar.

 

Peace out  

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards