Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

En otroligt härlig varm dag!!!

Av Lotta Lindgren - 9 juli 2010 19:13

Idag har det verkligen varit en UNDERBAR dag !!

Enligt taxitempen var det 30grader ett tag och kan man vara annat än lycklig då????

 

Jag började min dag på sjukhuset, sista gången innan en liten semester här hemma med min älskade man!

 

När jag kom hem satte jag och tjejerna oss och solade lite. De älskar att vara ute på baksidan och man kan ju låta de springa där som de vill..

Tyvärr finns det vissa grannar som inte fattar att man inte vill prata när man sitter toppless och solar, men det är sådant som jag får bjuda på!!

 

Har inte scrappat alls mycket den sista tiden, men det är kanske inte så konstigt när det har varit så fint väder och det har varit en massa annat i mina tankar hela tiden. Då blir det ändå bara kattskit när man ska prestera något....

 

Men här är ett par kort jag gjort..

Håller på med ett annat och där har jag FAKTISKT målat så fint hoppas jag kan visa det så det kommer tills sin rätt här..

 

 

      

 

De blev väl ganska gulliga även om de är väldigt enkla...

 

Ett hett tips som jag vill dela med mig är att ni ska testa den nya saften från Fun light...

Wild strawberry & watermelon!!

Lovar att ni inte blir besvikna!!

 

Nu ska jag krypa upp i soffan med min lilla familj och mysa...

Ha en trevlig kväll, och snälla håll tummarna att det inte blir åska imorgon!!

 

Kram Lotta

 
 
Emelie

Emelie

13 juli 2010 06:56

Hej!
Söta kort du gjort!
Kram Emelie

http://emeliespysselsida.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Lindgren - 15 juli 2010 12:19

Det var varit sååå många härliga dagar de senaste veckorna... Tyvärr blev vädret lite sämre nu när Rolle startade sin korta sommarsemester som bara är två veckor.. Två fullspäckade veckor...   Jag har " semester" från sjukan ett par veckor, g...

Av Lotta Lindgren - 17 juni 2010 20:55

Har suttit och kollat på tvprogrammet Det kungliga bröllopet.. På lördag smäller det!!!! De är sååååå otroligt vackra tillsammans och jag blir alltid så glad av att se dem..   Sen finns det de som tycker att vi betalar för mycket till kungafa...

Av Lotta Lindgren - 16 juni 2010 19:14

HEj hej !!   Då var man tillbaka efter en härlig vecka i ayia napa Cypern.. Det klassiska stället att åka till och kanske inte det jag och Rolle brukar ta, MEN vi hade jättetrevligt!!!   Haft en slapp sol och badvecka och det behövdes verkl...

Av Lotta Lindgren - 2 juni 2010 20:15

Hej hallå!!   Idag har jag och Martina varit i stan och haft en underbar dag... Vi träffade även Martinas syster Tanja och tog en härlig lunch på Peking.. Attan vad jag åt!!!!!   Magen är fortfarande full och det är åtta timmar sedan vi käk...

Av Lotta Lindgren - 1 juni 2010 20:04

Hej godkväll!!   Idag har jag haft en underbar dag i Hässleholm, med Marie. Lite shopping och en härlig bakpotatis till lunch. Tänkte att jag skulle gå ner iallafall ett par kilo innan Cypern men det känns inte så relevant nu...   Håller ju...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards