Alla inlägg under maj 2010

Av Lotta Lindgren - 24 maj 2010 17:46

Hej hej då var man tillbaka i bloggvärlden för ett nytt försök...

 

Har faktiskt saknat det lite även om man ibland kände det som ett tvång att skriva och så ska det inte bli denna gången..

Nu ska man bara få de färger man vill ha osv... Får prova mig fram..

 

Håller på med ett födelsedagskort till min älskade vän som fyller år på onsdag...

Who is that...

En hemsk sak som fortfarande förföljer mig är att jag tog fel på dagarna när hon fyllde 25!!!!!!!

Jag hade helt enkelt tappat det och Rolle har ju ingen aningen egentligen.

Men jag hoppas att hon har  förlåtit min groda, det var ju ett tag sedan..

Eller hur Martina... Hihihi

Love you !!!

 

Håller fortfarande mycket på med scrapping,

Försöker att utvecklas hela tiden...

Kommer att lägga in bilder på det jag gör så man kan få lite konstruktiv kritik.

Alltid bra att höra vad andra tycker!!

 

Men idag blir det inga bilder, för jag blev ovän med datan nu när jag skulle ladda upp dem....

 

Testar imorgon igen!

Trevlig kväll

Kram Lotta

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards