Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Lotta Lindgren - 2 juni 2010 20:15

Hej hallå!!

 

Idag har jag och Martina varit i stan och haft en underbar dag...

Vi träffade även Martinas syster Tanja och tog en härlig lunch på Peking..

Attan vad jag åt!!!!!  

Magen är fortfarande full och det är åtta timmar sedan vi käkade...

 

Ikväll är det sista scrapträffen på

ANKIS PYSSELBOD

men jag orkade inte åka dit, är lite tråkigt.

Alltid lika kul att vara där och träffa likasinnande..

 

Men jag har lite som ska göras innan semestern kommer..

Göra lite till skylten, bla till Kronprinsessans bröllop och lite midsommar inspirerat.

 

Gjorde ett Lo igårkväll, tyckte den blev fin faktiskt:

 

 

  

 

 

 

Blomman har jag gjort av tyger och band samt lite papper, sen har jag sprayat med glimmermist... 

 

Klippt ut lite blommor och fågel från ett papper, blev lite snyggare än bara sätta dit ett helt papper..

 

Gillar ni den?

 

Visar ett par andra alster som kommit till i veckan också..

 

     

 

Imorse låg Melba och solade och trivdes som fisken i vattnet..

Hon ser alltid så lycklig ut när hon ligger där:

 

   

 

Bilden är lite suddig för jag tog den med mobilen men man ser lyckan i ansiktet iallafall..

Sen ligger de gärna i sängen och gosar på morgonen....

 

   

 

Nu ska jag sätta mig och dricka lite underbart äppelte och äta en Hollänsk våffla. Det här med bantningen denna veckan har väl gått sådär.. ( Läs katastrof)

 

Ha en trevlig kväll!!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards